Sabtu, 19 September 2009

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

Dikesempatan ini diucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua ahli Kelab Setia & semua guru SMK Marudi yang menyambut hari lebaran ini. Maaf Zahir & Batin.

3 ulasan:

skullsteady berkata...

shalom..terlebih dahulu saya ucapkan TAHNIAH kepada semua ahli kelab SETIA kerana telah mewujudkan blog yang tersendiri...SYABAS...memang tidak terlintas dari dulu perkara... tapi ini lah transfomasi yang di berikan oleh guru penasihat kelab kita..CG ANDERSON dan rakannya..malah tidak lupa kepada Jabatan Penerangan Marudi kerna sudi bersama-sama menyokong kelab ini..Sebelum itu saya selaku wakil ahli AJK kelab Setia sesi 2007/2008 memohon maaf sekiranya perkhimatan yang kami berikan tidak memuaskan hati semua yang bersama-sama dengan kami..salah silap kami moga kalian doakan dengan kebenaran nyata km sekarang...akhir sekali semoga kelab setia kekal aktif.. STING MARUDIAN STING!!!!!

KELAB SETIA SMK MARUDI berkata...

Bagi pihak Penerangan, Smua Ahli Kelab Setia SMK Marudi dari yang terdahulu hingga yang terkini telah memberikan kerjasama, komitmen tinggi & berusaha dengan gigih memajukan kelab ini serta sekolah mereka. Semoga semua kamu especially saudara Francis berjaya dalam apa jua bidang yang diceburi.

lamanku berkata...

Assalamualaikum dan salam perpaduan kpd penulis blog serta pengunjung. Syabas can tahniah sy ucapkan kpd Kelab Setia SMK Marudi krn telah berjaya mengukuhkan kedudukan di SMK Marudi.
Diharap para ahli nya mampu memperoleh input dan dapat memberi output yg sebaiknya kpd kelab ini kerana semuanya utk kebaikan sendiri. Terima kasih juga kpd warga penerangan Marudi kerana telah memberi sokongan yg utuh kpd ahli Kelab Setia SMK Marudi terutama sesi 2007/20008. Saya antara ahli kelab ini pd sesi 2007/2008 mengucapkan selamat maju jaya kepada En. Wirwan.
(ASRI)