Jumaat, 23 Mac 2012

KHEMAH KERJA KELAB SETIA 1MALAYSIA PERINGKAT NEGERI SARAWAK 2012

Khemah Kerja Kelab Setia 1Malaysia Peringkat Negeri Sarawak 2012 ini telah dadakan bertempat di Taman Negara Similajau, Bintulu pada 10-13 Mac 2012 yang lepas. Seramai 6 orang pelajar dari SMK Marudi telah menyertai program ini bersama guru pengiring. Program ini melibatkan seramai 106 para peserta ahli Kelab Setia di Zon Utara & Tengah.

 Antara obekjetif program ialah 
1. Meningkatkan kefahaman, penghayatan dan menjadikan nilai-nilai yang diterapkan melalui konsep 1 Malaysia sebagai satu amalan di kalangan generasi muda.
2. Menyemarakkan sikap/amalan berkongsi ilmu, kemahiran dan pengalaman di kalangan para peserta bagi memantapkan nilai-nilai jati diri dalam menempuh cabaran terutamanya selepas alam persekolahan. 
3. Menyalurkan maklumat terkini mengenai dasar-dasar kerajaan 


Antara pengisian aktiviti sepanjang program Ceramah, Perbincangan Dalam Kumpulan, Latihan Dalam Kumpulan, Lawatan Sambil Belajar & aktiviti Riadah/Sukan. 

 
 
 
  
  
  
   
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

1 ulasan:

Unknown berkata...

salam..tumpang iklan pembiayaan peribadi MBSB promosi terbaru 2013... untuk maklumat sila layari http://pembiayaanperibadi2013.blogspot.com atau like page kami di http://www.facebook.com/#!/PembiayaanPeribadiMbsb2013.... tq